Анонси





        ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ

        ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ

         

        Порядок організації та проведення особистого прийому громадян

        Назад

        ПОРЯДОК
        організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації

        Цей порядок визначає основні вимоги до проведення особистого прийому громадян у Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації.

        Особистий прийом громадян проводиться директором Департаменту та його заступником згідно із затвердженим графіком.

        Графік особистого прийому розміщується на веб-сайті Департаменту та у приміщенні  Департаменту у місці вільного доступу та наочного огляду.

        Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, інваліди  Великої  Вітчизняної  війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інваліди усіх категорій І групи, постраждалі від наслідків аварії на ЧАЕС І категорії, громадяни з обмеженими фізичними можливостями, питання яких пов’язані з надзвичайними ситуаціями, та громадяни, які прибули на прийом з віддалених районів області мають право на першочерговий прийом.

        Повторний прийом громадянина з питання , яке вже розглядалося, проводиться у разі, коли порушене питання у першому обґрунтованому зверненні не було вирішено по суті.

        У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та вживаються заходи щодо вирішення по суті проблеми.

        У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти суть проблеми у формі письмової заяви, яка розглядається у порядку встановленому законодавством щодо письмових звернень.

        Результати розгляду звернення громадянина повідомляються йому письмово або усно (за бажанням). Звернення розглядаються і вживаються заходи вирішення порушених проблем у місячний термін, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня отримання. Загальний термін вирішення питань не може перевищувати сорока п'яти днів.

        Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства в органах державної  влади і місцевого самоврядування, затвердженої постановою  Кабінету  Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

        Назад

        Консультації населення в разі виникнення НС або порушення нормальних умов життєдіяльності 

        676-003; 677-955

         

        У Чернігівській області з питань, пов’язаних із коронавірусною інфекцією COVID-19, можна проконсультуватися, зателефонувавши на гарячу лінію 

        0800-50-70-70.

         

        Консультації з питань, пов’язаних із коронавірусною інфекцією COVID-19, також можна отримати, звернувшись до Чернігівського обласного лабораторного центру МОЗ України

        095-00-10-340 

         

        Інформацію про стан проїзду автошляхами Чернігівщини чи допомогу у дорозі можна отримати у Службі автомобільних доріг цілодобово  за номером телефону:

        (0462) 661-893

        095-271-43-74 

         

        Інформацію про відключення електропостачання та повалені електроопори можна отимати або повідомити  за телефонами контакт-центру АТ «Чернігівобленерго»:

        0-800-210-310

        0-462-772-901

         

        Гаряча лінія Управління ДСНС у Чернігівській області:

        «101»

          

        Центр допомоги учасникам Антитерористичної операції знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 70