Анонси





     

     

    Порядок організації та проведення особистого прийому громадян

    Назад

    ПОРЯДОК
    організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації

    Цей порядок визначає основні вимоги до проведення особистого прийому громадян у Департаменті з питань цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації.

    Особистий прийом громадян проводиться директором Департаменту та його заступником згідно із затвердженим графіком.

    Графік особистого прийому розміщується на веб-сайті Департаменту та у приміщенні  Департаменту у місці вільного доступу та наочного огляду.

    Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, інваліди  Великої  Вітчизняної  війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інваліди усіх категорій І групи, постраждалі від наслідків аварії на ЧАЕС І категорії, громадяни з обмеженими фізичними можливостями, питання яких пов’язані з надзвичайними ситуаціями, та громадяни, які прибули на прийом з віддалених районів області мають право на першочерговий прийом.

    Повторний прийом громадянина з питання , яке вже розглядалося, проводиться у разі, коли порушене питання у першому обґрунтованому зверненні не було вирішено по суті.

    У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та вживаються заходи щодо вирішення по суті проблеми.

    У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти суть проблеми у формі письмової заяви, яка розглядається у порядку встановленому законодавством щодо письмових звернень.

    Результати розгляду звернення громадянина повідомляються йому письмово або усно (за бажанням). Звернення розглядаються і вживаються заходи вирішення порушених проблем у місячний термін, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня отримання. Загальний термін вирішення питань не може перевищувати сорока п'яти днів.

    Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства в органах державної  влади і місцевого самоврядування, затвердженої постановою  Кабінету  Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348.

    Назад

    Консультації населення в разі виникнення НС або порушення нормальних умов життєдіяльності 

    676-003; 677-955

     

    Інформацію про стан проїзду автошляхами Чернігівщини чи допомогу у дорозі можна отримати у Службі автомобільних доріг цілодобово  за номером телефону:

    (0462) 661-893

    095-271-43-74 

     

    Інформацію про відключення електропостачання та повалені електроопори можна отимати або повідомити  за телефонами контакт-центру АТ «Чернігівобленерго»:

    0-800-210-310

    0-462-772-901

     

    Гаряча лінія Управління ДСНС у Чернігівській області:

    «101»