Анонси





          ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ

          ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ

           

          Актуальні питання щодо звернень громадян

          Назад

          Який порядок розгляду звернень громадян у Чернігівській обласній державній адміністрації?

          Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, посадових і службових осіб цих органів, які зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян" визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу. Обов’язки з організації діловодства зі зверненнями громадян та контролю за дотриманням строків розгляду покладені на провідного спеціаліста відділу планування управління планування цивільного захисту та оборонної роботи Киричок М.М., а у разі його відсутності на головного спеціаліста відділу цивільного захисту управління організації цивільного захисту, інформації та зв’язку Постіл Н.І. Роботу з листами, зверненнями та запитами покладені на директора Департаменту – начальника управління планування цивільного захисту та оборонної роботи Юрченка С.Д. та начальника управління організації цивільного захисту, інформації та зв’язку Селюченка В.Г.

          Як правильно оформити звернення?
          Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, електронної поштової адреси (відомості про інші засоби зв’язку), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дата подання звернення. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.

          В якій термін розглядається звернення?
          Згідно з положеннями статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

          Назад

          Консультації населення в разі виникнення НС або порушення нормальних умов життєдіяльності 

          676-003; 677-955

           

          Інформацію про стан проїзду автошляхами Чернігівщини чи допомогу у дорозі можна отримати у Службі автомобільних доріг цілодобово  за номером телефону:

          (0462) 661-893

          095-271-43-74 

           

          Інформацію про відключення електропостачання та повалені електроопори можна отимати або повідомити  за телефонами контакт-центру АТ «Чернігівобленерго»:

          0-800-210-310

          0-462-772-901

           

          Гаряча лінія Управління ДСНС у Чернігівській області:

          «101»