Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
    Анонси










    Назад

    Порядок забезпечення учасників АТО виробами підвищеної функціональності: зміни у законодавстві


    Учасник антитерористичної операції, який втратив/частково втратив функціональні можливості кінцівок, може безкоштовно отримати протез як вітчизняного виробництва, так і закордонного. Функції щодо забезпечення протезуванням учасників АТО за новітніми технологіями у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів.

    У разі, якщо замовник хоче скористатися послугою закордонного надавача спеціалізованої допомоги, до Фонду необхідно подати особисто або поштою наступні документи:

    1) заяву;

    2) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;

    3) копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

    4) направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (можна отримати у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчому органі міської ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування));

    5) рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

    6) довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в АТО в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);

    7) витяг з історії хвороби;

    8) фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

    Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

    Якщо замовник хоче скористатися виробами вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства, для розгляду експертною групою Фонду треба подати такі документи:

    1)  заяву про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;

    2) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції; копією документа, що підтверджує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

    3) направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

    4) рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько- консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

    5) довідку  з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

    За інформацією Департаменту соціального захисту населення
     Чернігівської облдержадміністрації

    Назад


    Центр допомоги учасникам Антитерористичної операції знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 70